ابوالحسنتنهایی، حسین (1398). دستگاه نظری جورج هربرت مید بنیانگذار تفسیرگرایی آمریکایی.کرج: دریای تنهایی، تهران: بهمن برنا.
ابراهیمی سیدهرضوانه؛ دهقانی، مریم .(1399) "چرخش از کلاسهای حضوری به کلاسهای مجازی: چالشها، فرصتها و نحوه مواجه دانشآموزان متوسطه اول با آن". پژوهشهای آموزش و یادگیری. دوره 17، شماره 2، پیاپی 32: 168-182. .
استونز، راب (1396). متفکران بزرگ جامعهشناسی. ترجمه: مهرداد میردامادی. تهران: نشر مرکز.
بهمنی، سجاد، معصومه باقری و مژگان پیرک (1401). "واکاوی تجارب معلمها و دانشآموزان استان لرستان پیرامون آموزش مجازی در بستر شبکه شاد (مطالعه کیفی با روش نظریه دادهبنیاد)". مجله مطالعات اجتماعی، دوره شانزدهم، شماره 2. 3-27.
دیلینی، تیم (1399). نظریههای کلاسیک جامعه شناسی. (ترجمه: بهرنگ صدیقی، وحید طلوعی). تهران: نشر نی.
ذوالفقاری، مهدی (1399). مفاهیم کلیدی در نظریه جامعهشناختی پیربوردیو. رشد آموزش علوماجتماعی.
ریاحی، محمداسماعیل، علیاکبر وردینیا و سیدهزینب پورحسین (1389). "بررسی رابطه بین حمایتاجتماعی و سلامتروان". فصلنامه علمی پژوهشی رفاه اجتماعی, سال دهم، شماره 39 . 85-121.
فلیک، اووه (1390). درآمدی بر تحقیق کیفی.ترجمه: هادی جلیلی. تهران: نشر نی.
قاسمی، یارمحمد و علی هاشمی.(1398). انجام پژوهش به روش تحلیل تماتیک: راهنمای عملی و گام به گام برای یادگیری و آموزش (مورد مطالعه: مصرف موسیقی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه ایلام). فرهنگ ایلام, دوره 20، شماره 64و 65، 8-32.
میرزایی, خلیل.(1395). کیفی پژوهی: پژوهش، پژوهش گری و پژوهش نامه نویسی. تهران: فوژان.
نیازی، محسن، محمد گنجی و الهام شفاییمقدم. (تابستان 1393). "بررسی عوامل اجتماعی و فرهنگی موثر بر نگرش به طرحواره جنسیتی نقشهای خانوادگی، اجتماعی و حرفهای زنان. "نشریه مطالعات اجتماعی روانشناختی زنان, شماره 39، 81-115.
Amanor-Mfoafo,Naa Kai; Olivia Akrofi, Kwamina Kurefi Edonu, Ebenezer Nortei Dowuona (2020). Investigating the e-learning readiness of Ghanaian parents during Covid-19. European Journal of Education Studies, 7, 39-56.
Bhamani ,Shelina; Areeba Zainab Makhdoom, Vardah Bharuchi, Nasreen Ali, Sidra Kaleem, Dawood Ahmed (2020). Home Learning in Times of COVID: Experiences of Parents. ournal of Education and Educational Development, 7(1), 9-26.
Calarco, Jesica (Monday, October 26, 2020). IU research says pandemic impacts increase stress, conflicts for many mothers.
https://sociology.indiana.edu/news-events/news/calarco-coronavirus%20article-iu.html.
Dong, Chuanmei; Simin Cao,and Hui Li ( 2020 Nov). Young children’s online learning during COVID-19 pandemic: Chinese parents’ beliefs and attitudes. Elsevier Public Health Emergency Collection, Published online 2020 Sep 8.